tidsinställt! :)

just nu sitter jag och har prov, så därför kanske ni förstår att detta är ett tidsinställt inlägg.
har prov i biologi, och har pluggat tillräckligt för att få E iaf, tror jag!
idag slutar vi halv 4, fredag you know, men får gå tidigare, för ska till sorf och ha voltigeträning!
är supertaggad ska ni veta, ! :D

hoppas vi alla 4 i laget ska vara med, men inte säkert Lovisa ska det. Mamma hade mött henne och hennes "mamma" på åkrahallen i söndags då hon inte var med på träningen, och hon sa att hon antadlign inte skulle vara med, varför behöver jag inte ta upp här. är elakt om hon inte vill det (:
menmen, hoppas på det bästa... annars är det jag som springer fööörst :////// hehehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0