sofie och ludde igår!

igår var jag i stallet och hjälpte sofie! hon skulle hoppa med Ludde, så skulle hjälpa med hinder osv.
Såg jätte bra ut, förutom att hon ramla av! men hon kom på ett räcke, och det var ganska kort ifrån svängen innan hindret kom om ni förstår vad jag menar. Så Ludde stannade, och Sofie tänkte ju inte på att hoppa då, men då tog han världens språng, och Sofie hamnar på något konstigt sätt med ena benet över och landar baklänges på rumpan, sen ryggen och sist huvet. Säger bara att det var tur att hon inte gjorde illa sig, jag skulle fått panik, och fick det typ där också, haha.

Men sen hoppade dem igen, och det såg kanon ut! 1.10 vart det högsta, så riktigt bra!

idag vet jag inte om jag och jennie ska rida, återstå att se. isf rider den som rider Lukett i dressyrsadeln, och den som rider på Ludde får rida i lilla sadeln, RM sa att vi kunde göra så (:
fina sofie och fina Ludde (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0