Ida-Sofia, Hedwig och fotboll

Hej!

Idag har jag varit med Sofia. Jag red Hedvig, hoppade 80 med henne as kul! :D
Hon kändes jätteliten om man gämför med Ludde. Han är ganska pigg och har stora steg. Hon var pigg med små steg. Vi hoppade även i skogen med dem. Gick bra. Hon blev väldigt pigg :)

Ska kanske vara med Sofia på fredag också. Ska bli kul :)



Ida-sofia som hoppar sin häst Donne.


Efteråt gick jag hem och åt mat - sedan var jag och tog foto med fotbollslaget. Den här bilden bland annat :D




Kramis


Kommentarer
Postat av: Katarina

Klart man får fråga :)

Mina bästa tips tycker jag att smäm har sammanfattat så bra. Verkar inte som om jag kan posta länken, men kolla hos SMÄM och googla efter ex 10 steg till en bättre blogg.

Lycka till! Och tack för titten hos mig!

2012-05-07 @ 21:46:43
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0