godkväller!

gokväller!
tänkte bara slänga in ett godnattinlägg.
dagen idag har varit blandad, super förmiddag, som tillbringats med ponnyn på tävling!
eftermiddagen har tillbringats med emma, och lite jennie!
mot kvällen när emma åkt hem, och jennie gått hem, var jag på fett dåligt humör, min pappa med och mina syskon. vart tjurig så fort någon öppnade munnen osv, men sen nu på kvällskvisten har jag myst framför tvn med mamma & pappa. myys♥

imorgon blir det kanske att rida ut med Ludde, och ta fräna kort på Jennie och honom, som man kan ha till headern, då emma kommer ändra lite, blir lite mer "lika" eller vad man ska säga då, stort tack till emms som hjälper oss! :)
sen kommer vi antadligen rida på Lukett i hagen/padocken, samt ta bilder då också, till presentationsbild osv!
kommer säkert bli super!
så förvänta er suuuper frän header så småningom, för emma är bäst haha! :D
godnatt nuuu ♥


du var duktig idag gubben <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0