gårdagens voltigetävling!

gick väl helt okej enligt mig! eller ja, gick faktiskt riktigt bra! :)
 
var supernervös på morgonen, så åt typ ingenting.
mötte jennie ute, då skulle dem också åka, kl var typ 7.
kom dit, gick upp, jag och jennie väntade på Yrsa, då fixade vi håret.
bytte om osv, var supernervös men TAGGADE!
värmde upp, upp på bocken osv, sen på Bella. När man hade gjort lite saker på bella, kändes det lugnare.
 
när vi stog och väntade på att få göra inspring, höll jag på att pissa på mig, BOKSTAVLIGEN!hahaha
men när jag väl skulle upp på bella, och satt där, kändes det superlugnt.
allt flöt på, och var riktigt nöjd med min insatts!
 
kuren gick också super, trodde jag skulle dö, men gick riktigt bra!
 
slutade på 2:a plats, så bra ändå, vi tävlade dessutom mot ett lag som har tävlat massa i galopp förut, medan vi gjorde det för första gången , så riktigt nöjd ändå! :)
 
bilder som min syster tog under tävlingen kommer under dagen tror jag, får se om jag hinner (:
 
Trackback
RSS 2.0