elitloppshelgen!

ÅÅH, har haft statestiken på toopp nu! och nu ska vi verkligen försöka ha kvar dem besökare vi har :D
idag har jag ialla fall varit den stoltaste lillassystern ever!
Elias kom 2:a, i sveriges största travtävling, elitloppet! han ledde hela loppet, till någon meter innan mål, då drog hans kompis i fatt honom, men elias var JÄTTE nöjd, och jag grät nästan för jag var så stolt!
hade inte träffat honom på flera veckor, och så får man en BAMSE kram utav honom, och han lyfter upp en, känslan av syskonkärlek är amazing ♥ Blir SÅÅÅ sugen att börja med trav, bli lika stor som elias, börja på wången och bara älska sporten, problemet är avståndet från wången, annars skulle jag LÄTT söka in dit, Elias är min förebild, älskar han så otroligt mycket, ni anar inte!

Elias började med travintresset vid 11 års åldern, och sen han började med hästar har jag varit med honom till sorf (när han gick där) varje gång, och kollat på honom när han ridit osv, ville verkligen bli som honom. när han fått mer intresse för trav, runt 12 års åldern, så sa han "åh, jag vill köra på elitloppshelgen när jag blir äldre", vad gjorde han? han kom 2:a, i ett lopp i elitloppshelgen, 6 år senare, underbart♥

på torsdag åker vi upp, för att fira hans student, och jag tänkte fråga honom om jag kunde få "intervjua" honom lite, ställa lite frågor osv, som jag sen kunde lägga upp här, vill ni det? :) vet inte om han vill vara med på video, men kan fråga iaf! men frågan är, vill ni att jag ska fråga något speciellt? har NI någon fråga ni vill jag ska ställa till honom, kommentera isf!

iaf, stolt är jag!

från idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0