Dagens ridpass

Hej!

i morse var vi nere och red ponnisarna. jag red Lukett idag, vår 26-åriga sprallmajja :). Hästarna är inte våra men vi får rida dem så mycket vi vill. Superlyxigt.

Lukett är ju den piggaste och hon har tävlat högre klasser i dressyr, hopp och fälttävlan. Supperduktig.

Idag hade vi hopplektion och hoppade kombination bland annat. Körde rätt mycket galopper, skänkelvikning och framdelsvänding innan vi började hoppa.

Lukett var supertaggad och blev sprallig som bara den för hon gillar att hoppa. Fick henne lugn och hon hoppade superbra. Slutade på 65 cm (vi tar det ju lite lungt med henne)

jag är nöjd med min ridning idag :D tycker jag fick till Lukett jättebra.







fick inga bra hoppbilder - Petra (Emmies mamma) tog några och hoppas få in dem senare.



Kommentarer
Postat av: Märta

Hej tjejer!



Vi har frågestund på bloggen och det skulle vara superkul om ni ställde några frågor!! :)

http://salaryttarnaaa.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment



Hoppas ni blir arga för sånna här komentarer...

2012-05-27 @ 20:33:15
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0