dagens ridpass!

hej!
ridturen idag gick bra! red först i padocken ca 20 min, sen uteritt. I padocken övade jag mycket på skänkelvikningar osv,och gud så bra det kändes idag, jag förstod hur jag skulle göra, hon lyssnade och gick skitfint!
travade på volt, 8:or och fyrkantspåret, gick bra!
sen galoppen blandade jag mellan volt & fyrkanspåret, gick jätte bra!
red ut sen, och var jätte roligt! jag och jennie fick något ryck där ett tag och skrattade hur mycket som helst! hahaha
mycket trav blev det idag, och mycket skratt med goda vänner, vi mötte ju alexandra & madde, ROLIGT :D
haha, madde var så sööt med den lilla shettisen, haha ♥
skrittade hem sen, mös med dem, sen fixade vi lite i stallet, sen cyklade vi hem.
väl hemma åt jag, duschade och packade, för imorgon blir det jämtland som gäller!
sååå tyvärr kommer det inte bli någon bloggning alls under dagarna från imorgon och söndag, förlåt! men har inte gjort några tidsinställda och nu är klockan mycket, ska upp 6 imorgon :(
men hoppas jennie slänger in något inlägg då & då bara, sen hoppas jag på att kunna göra detsamma!
men ni får ha det superbra här hemma, så hörs vi om några dagar! love u guys ♥





Kommentarer
Postat av: Alexandra.o

haha, verkligen jätte roligt att möta er ute i skogen :) det måste vi göra om <3

2012-05-31 @ 21:50:04
Postat av: Alexandra.o

haha, det var verkligen roligt att möta er :) det måste vi göra om nån gång<3

2012-05-31 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0