glaad!

WOHOO!

voltigen gick sååå bra igår!
fick med mig 2 vinster hem!
tar lite om dagen,.
vi börjar åka hemifrån vid 20 över 7, var jätte nervös!
åkte till sorf, gick in och tvättade voltigeskorna, och pratade med vänner!
gick ut och satte mig i bilen och snacka med laget och andra vänner som skulle åka i våran bil.
jennie och jag satt längst fram (ofcourse). haha
hade jätte roligt på vägen dit, men när vi började närma oss hade jag superont i magen och
jätte nervös!
gick in, bytte om, gick på toa, satte upp håret, försökte äta en macka, sen skulle vi  värma upp.
massa hjulningar, kullerbyttor 2 & 2, osv. sen split osv, sen strescning (stav),
sen var det våran tur på träningsbocken. Och alla vi var supernervösa för det var ingen studsmatta, utan en sån här trä trampolin, trodde inte jag skulle komma upp, för bocken var så hög.
men det var jätte enkelt! gjorde några övningar, sen var det våran tur.
PEPPADE laget,. och ställde upp oss. Musiken slogs på och vi sprang in, jag var jätte nervös inför inspringet, men det gick super!
allt gick bra uppe på bocken osv, samt utspringet.
vilken lättnad!
lagkram och glada var vi!
åt, och väntade ca 3 h, innan jag och jennie och marie giick ner och fixade mig & jennie.
när vi var klara var vi nervösa som bara den!!
många som glodde på oss, haha, inte undrapå. många barn som kollade och flinade hhihi
vi värmde upp, och man fick jätte ont i magen pga nervositet.
men våran tur var dags, musiken slogs på och vi sprang in. Man fick sån kick när alla klappade och ropade!
gjorde våran bugning, jätte bra!
sen bytte dem låt, och vi KÖRDE!
allt gick sååå bra!
utspringet, när vi skulle buga, glömde vi båda bort lite, men gjorde inget.
VI VAR SÅHÄÄÄR glada!
vänta ca 1 h, sen var det prisutdelning.
ropa upp och vi kom på första plats!!! jippiii
vann hörlurar, nån skedgaffelgrej, och ficklampa.
sen berättade dem vilka som kom 3:a, 2:a och 1:a i showkuren, och våra ledare kom 2:a, och då tänkte vi att vi INTE skulle vinna bara för att dem var superduktiga osv, men sen sa hon som pratade i mickrofonen, ungefär, dem tog domarna med storm och blablabna, kommer inte ihåg, sen,,, dem rockiga tjejerna, sala par 2!
WOO, askul! jennie och jag trodde verkligen inte det! hur roligt som helst! vi vann då koppar, och nån dryck grejj.
OJ, vad långt det blev! men ni vet ialla fall att jag är superglad, och taggar lika mycket till stockholmstävlingen!

bilder kommer senare när jag lagt in dem på datorn! PUSS






Kommentarer
Postat av: Märta

Nu har vi frågestund på BIS, ställ en fråga vettja! ;) http://brudarnaistallet.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



-----------------------------------

Ni var jätteduktiga! :)

2012-03-25 @ 10:33:30
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0