ridpasset i torsdags!

kommer bilder imorgon, på när jag & Elsa var och red Ludde i torsdags.
småhoppade liiite, inte mycket alls, 50 kanske?
han var slö, varmt osv.
skrittade, travade och galoperade smått på vägarna som uppvärmning, sen hoppade 10 min?
lillebror fick rida, jag, elsa och lillebrorsans kompis garvade! HAHAH
men sen var det så otroligt roligt!
för när min lillebror hoppade av, så skulle jag gå med Ludde för att han skulle få skritta av osv, och då släppte jag honom lite, och han följde mig vart jag än gick. jag gick, stannade, höger, vänster osv, han följde mig över allt!
vilken känsla alltså! underbart♥

han litar på mig, och jag litar på honom mer än 1000!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0