mina syskon!

jo, jag har 7 syskon. Jag har 5 brorsor och 2 systar.
Robin, 21(?), Ronja, 19, Elias, 18, Edvin, 14 (tvilling), Albin, 11, Malte, 6, Molly, 4.
vi är 6 st som bor hemma, för elias går på wången i östersund, och Robin bor på gotland tillsammans med sin dotter och flickvän! Ronja bort hemma, men sover ofta hos sin pojkvän.
Jag tycker det är jätte roligt att ha så många syskon, för man har alltid något att göra!
visst, vi bråkar ofta, men har också riktigt kul tillsammans! :)
fördelen med att ha många syskon, och tvilling, är att man aldrig är ensam hemma, och det är det jag hatar :p
aja, här kommer lite bilder, endel är gamla bilder, menmen..
gammal bild, men här är jag och ronja!

Albin

Elias

Robin!

Edvin

Malte

Molly


där var alla, och nästan alla var gamla bilder, ialla fall dem 3 översta :)

kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0