mina bästa vänner....

Jennie, min allra bästa vän. känt ända sen 3:års ålden, ända sen du var bebis. hur underbar som helst, världens bästa humor, och kan prata om allt med dig. Från att snacka skit, till kärlek. kan gråta med dig, kan skratta med dig, och kan vara arg med/på dig. även om vi är hur arga som helst på varandra, löser det sig alltid. älskar dig ♥

Alva, min bästa vän. min vän med sjuk humor, min vän med sämst humör ibland, min vän som jag pratar om nästan allt med.. har inte känt dig länge, men känt dig nog för att veta att du är en sann vän. och även om vi hatar varandra ena sekunden, älskar vi varandra den andra. min fru, loveu♥
Emma, fina vän. underbar vän, som alltid finns där. älskar din dåliga humor, och ditt leende. kan prata med dig om allt utan att du skvallrar, älskar dig fina♥
Rebecca, åh, min söta! kan prata med dig om nästan allt, och du finns alltid där för än i vått & torrt. Känslan att man aldrig behöver vara ensam är underbar, te amo♥
Angelica, min lilla mamma! en som vakar över än, en som vill ens bästa. vet att jag alltid kan prata med dig, och att du alltid lyssnar, liebe dich♥
Emmy, min slemmiga slemmy. lärde känna dig i 5:an, och maja fick oss att prata. 5:an & 6:an var vi hela tiden! varje minut, varje timme och varje dag. allt gjorde vi tillsammans. men tappade kontakten när du flyttade till din pappa och började i skolan i Lidköping, men nu är det nästan som förut, okej, inte ens i närheten, men vi har ialla fall fått kontakt och är då&då. ångrar verkligen inte att jag lärde känna dig, min underbart fina vän♥
har många andra underbara vänner, och älskar er alla för dem ni är! glömmer er aldrig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0