gårdagen & dagen!

Godmorgon!
förlåt att jag inte bloggade igår, men var jätte trött efter att ha varit på sorf & sala badhus med jennie hela dagen!
hoppas ni förlåter mig (a)

dagen igår var jätte skojjig!
åkte till sorf, och hade ingen voltige pga hoppträning osv.
åkte sen till badhuset och var med min lillebror och hans kompis!
som jennie skrev så var inte krokodilen där, men en annan hinderbana, superrolig!
men skadade ryggen i en tävling, så det krampa i ryggen så fort jag simmade fort, men inga problem.
hade ialla fall en jätte rolig dag med bästaste ♥
Idag ska jag vara med Elsa!
vi ska baka bullar & sälja, måste samla pengar, så att jag kan köpa dem innan 14 mars, då det blir 100 kr rabatt eller något sånt!
bättre det :))
jag och elsa tänkte först åka igår, för hon har precis råd att köpa det hon ville ha, men jag hade inte råd, så då väntar hon på mig istället, så vi kan köpa tillsammans! snällaste !

Sen om inte Jennie rider, så sticker väl vi antadligen ner till stallet, tror jag ska rida ut på vägarna med Ludde, så då kommer ni få bilder ialla fall! :D
aja, ska äta macka nu, och kolla på "pretty little liars", ha´t gött, lingon kött! HAHAH, (kom på det själv) :P
gammal bild, men riktigt söta? eller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0