Frågan av Sofie

Postat av: Sofie

vad kul att det går bra för er med hästarna :D jag hoppade med ludde idag och det gick kanon! satan i gatan vad pigg han var! bara kul det :D lukett fick ett dressyrpass, gick riktigt riktigt bra. gammel tanten slutar aldrig förvåna mig. aja, till saken nu:)
jag har som förslag att vi träffas nån helg och är alla tre i stallet. så kan jag hjälpa er lite med hur ni ska rida hästarna :) framförallt lukett. typ att jag skulle rida henne först och sen får ni rida.
så kan jag ha lite lektion för er också, om ni vill :)
bara att höra av er!
kram

2012-03-11 @ 20:16:32

svar av Jennie: Jag vill iallafall jätte gärna! Den här lördan 17/3-12 är det ju clearound så då kan inte jag och Emmie men jätte gärna någon annan helg! :D
Kram


SOFIES BLOGG:     http://idasofiie.blogg.se 


Kramis


 



Kommentarer
Postat av: sofie

ja jag och ludde ska ju hoppa i helgen somsagt :D på sorf :) men kanske nästa helg? vi får höras :D

kram

2012-03-12 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0