Det hände igen!!

Idag red jag Lukett (och även Ludde litegranna). Skrittade lite och värmde upp i skritt en stund. Sen började vi trava och jag red på en volt. Lukett var pigg men då vi skulle öka traven ville hon inte riktigt. Jag tryckte på och mamma (och jag) smackade... DÅ ... IGEN... Sparkade hon bakut - högt 2 ggr. Jag flög framför sadeln men tog tag i henne - hoppade tillbaka och blev först arg - sen jätterädd.

Ville först inte rida mer - men mamma sa att jag skulle forstätta ändå.

Jag tyckte jag red jättedåligt idag och var superbesviken :(

Fast nu är jag rätt stolt ändå för jag satt kvar - ramlade inte av och jag fortsatte rida och trava på henne. Även fast jag var jätterädd.

Riktigt stolt faktiskt nu!

Nästa gång då j-klar! Jag ger mig inte!!!

Hoppade några språng med Ludde. Det gick jättebra - han var pigg och glad :)




Kramis


Kommentarer
Postat av: Marie

Superbra gjort.

2012-03-11 @ 08:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0