dagens ridpass Lukett!

jappss!
gokväll!
idag var jag med Elsa, hade superroligt!
först stack jag hem till henne, pratade osv, lagade mat och åt!
sen stack vi ner till stallet, trodde först att vi skulle rida Ludde båda 2, men blev att jag red Lukett och Elsa Ludde!
var jätte nervös innan, för var fortfarande lite rädd.
Men fixade henne ute, och solen bara lös, vååår!
Lukett bara njöt, och jag stog och pussade henne och mös massor!
sen hoppade jag upp, och skrittade. Skrittade ganska länge, mjukade upp henne och hon var såå fin!
travade sen, och travade lite över bommar. gick jätte bra, och jag slappnade av fort och kände att hon var lugn, och jag var lugn. Efter ca 40 min skrittade vi ut i skogen, var super skönt! känns verkligen att vintern är över!
och bara för att ridpasset inte blev enligt planerna, så hadejag ingen kamera med mig!
sorry för det, men ingen hade kunnat fotatt ändå såå..
skulle ut och springa med elsa vid 6, men blev stoppade av en granne vid trotoaren, hon sa att vi skulle gå hem igen, pga att polisen jagade en man ca.185 cm lång, svart jacka här i trakterna, vi vart superrädda och SPRANG hem, haha!
men gjorde lite övningar på gården, och hoppade lite studsmatta, så lite träning fick vi ändå! :)
, nu sitter jag och tjockar i mig godis, men det är ju lördag!
känner att jag måste avrunda inlägget nu, men vi hörs! kommer inte kunna blogga så mycket imorgon, men kommer göra några inställda, okej? :)
pussss & kram!


random bild på mig och Elsa från i somras! love u my friend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0