Dagens ridapass -.-

Hej!

Idag red jag Ludde - dressyrpass. Ludde var pigg och ganska glad idag - annat var det med mig :(

Jag har känt mig sur och trött idag (och igår med för den delen). Irri på mamma, irri på skolan, irri på att det verkar bli kallare igen, irri på att var irri...

Först tyckte jag inget gick bra, men när jag tänker efter så gick det helt okej. Ludde var pigg, framåt och ganska glad. Det viktigaste var ändå att jag höll mig bra med honom fast jag var irri. Det är ju lätt man blir arg på hästen fast det är man själv man ska vara arg på :)

vi fick jobba i skritt, trav och galopp. Red på volter, halter och framdelsvändning (blev inte spå många för mig). Red en dressyrbana där vi skulle rida raka spår, volter och göra halt. Galoppfattningar. var en kul lektion ändå. Blev rätt mycket galopp för mig.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0