bloggar LIVE! hahahaha

Hej alla glada där ute i världen!
alla ledsna också för den delen, hah
sitter i skolan nu, har so.. lite sisådär tråkigt, men bara vi tjejer så det är nice :)
effter so har vi lunch, potatisbullar, gooodast!
igår red jennie tror jag, skulle till trumpeten, men blev inte så ändåå.. men fick inte följa med till stallet såå..
hade en liten badday igår.. arg på allt och alla!
aja. går inte in på det mer nu.
idag vet jag inte, tror Sofie hopptränar Ludde idag! kul!
Lukett vet jag inte, tror hon kanske får vila för jag och jennie rider antadligen imorgon, jennie har fotboll idag tror jag :)
nejni, ska göra några tidsinställda inlägg som kommer under dagen, statestiken har ju varit asbra, så vill inte tappa besökare! superkul att blogga när många kollar och kommenterar! älskar er!♥
usel bild men detta är jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0