Arg

Hej!

Just nu har jag varit lite arg på Julia som spottar på bordet när jag ska vara snäll och bjuda på glass. Då säger jag åt henne att hon ska torka upp det, men de vill hon inte göra så hon  blir arg och börjar slå mig, denna gång har jag inte gjort något, denna gång var det hon som började spotta på bordet, det var då jag inte såg på.

Menmen... Gick och pratade med henne för en stund sedan och sa att om hon inte sköter sig så skulle jag ringa till mamma och pappa. Idag är jag faktigst ganska nöjd för jag retades inte utan sa bara åt henne att inte spotta och slåss.

Jag älskar Julia iallafall, men ibland kan hon vara lite elak men det kan jag också vara. :D


Puss jag älskar dig Julia mest av allt! <3

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0