studentdag!

Hej!
har inte kunnat blogga idag pga att jag först varit med klassen vid månsan fram till 2 typ!
haft klassdag och den var huur mysig som helst!
tog ialla fall mina första dopp för i år idag! ISKALLT, men sköönt som fan!
gått hem till mormor, duschat, och fixat mig för att sen dra till kusin som tagit stundenten!
åt good mat, och pratade med flickkusinen min, så mysigt!

åkte sen till torget för att kolla på Kimmen som skulle gå tåget, och då träffade jag på Hazha!!
asroligt, och var såå länge sen jag träffade henne! kramade henne och pratade lite! åh, saknar tjejen alltså!♥
åkte sen hem till Kimmen för att umgås och käka, och kan säga att det vart lyckat!
jätte mysig kväll, och kom hem ca 21.00!

nu har jag jätte ont i fötterna efter att ha gått från åkra till månsan, från månsan till mormor, sen hela kvällen i klackskor utan strumpor. DÖD, ska smörja in dem och sen kolla film och sova, men först messa en kille ;)

SOV GOTT SÖTNOSAR!

kusin vitamin!

bror!

prat med kusinen & syster

kiiimpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0