Sofie frågar (frågestunden Jennie)

Hej!


Sofie skrev en fråga på min frågestund.

Här kommer länken till hennes blogg! Läs den gärna.
 http://idasofieandersson.webblogg.se/

Vad är dina största drömmar inom ridningen? Är det någon speciell du skulle vilja träna för? Kram Sofie

Svar:

1.  Mina största drömmar inom ridningen är nog bara att utvecklas hela tiden, jag har inte lust att bli känd eller så som Malin Baryard. Finns så mycket att lära och bli bättre på.  Jag skulle även önska mig en egen häst :)

2. Skulle inte ha något emot av att få träna för Rolf Göran Bengtsson eller Tobias i ponnyakuten eller tänk att få vara med på ponnyakuten ! :D

Tack så mycket för dina frågor! Kram :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0