Helena frågar (frågestunden Jennie)

Hej!

Nu börjar jag svara på frågorna från frågesunden:

Helena:

Hej Jennie. Hur mycket tid lägger du ner på din ridning? Då tänker jag på allt, hästskötsel, voltigeträning, ren ridning osv? Och Skiljer det mycket mellan sommar och vinter? Kram och hälsa

Svar:

1. Ridningen tar ungefär 2-3 tim per gång. Då rider vi, sköter om hästarna, mockar och så. Jag rider ungefär 2-3 gånger i veckan, men mer nu under sommaren :)

2. Voltigen gör jag en gång i veckan och den tar ungefär 2 tim per gång, men nu är det uppehåll för det är sommarlov. Trist :(

3. Det skiljer mycket från vinter och sommar. Vintern är det kallt, blött och mörkt och på sommaren blir allt mycket roligare. Man fryser inte och kan göra mycket mer.

ALLA HÄLSAR TILLBAKA, KRAAAAM!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0