ridpassEN idag!

ååh vilken rolig dag!
 
i morse så åkte jag & Jennie ner till stallet & red ut på ponnysarna. Jag red Lukett & Jennie Ludde :)
båda var superpiggga, och Lukett trippa och ville springa hela tiden. haha, hon tog tag i bettet och man kände verklligen om att hon skulle sticka skulle inte jag få stopp på henne..
 
iaf, sen åkte vi hem, och vi var till kl halv 4 ungefär. 
 
sen skulle jag ner till stallet igen, och då hoppade jag Lukett medan Sofie hoppade Owe & Ludde!
gick SUPER BRA!!!! 
 
hon var SUPER pigg, och ville fram hela tiden, haha. men hoppade fram på ett litet kryss, sen hoppade jag vattenmatta. Sen hoppade jag bana. banan ser ni längre ner!
sista gången vi hoppade slutade 2 hinder på 75 cm! :D alltså, ddet såg verkligen inte så högt ut! men när Janne mätte var det 75 - 80 cm! 
 
känns super bra, och kan säga att Lukett kan få hela min hopprädsla att försvinna, för jag känner mig SÅ säker på henne, och trygg nu, och det kunde man verkligen inte tro när man tänker tillbaka till vintras, haha!
 
svampade av henne & släppte in henne. fina ponnyn ♥
 

kollade lite när Sofie och Ludde hoppade, såg super ut iaf! men var såå varmt ute så det vart lite jobbigt, men fixade det, det gjorde dem ju! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0