Ove :)

Hej!
 
idag var jag i stallet med mamma som skulle rida Ove. Ove är Stinas häst och hur stor som helst. Tror han är över 1.75 i mankhöjd. han är fullblod och hur snäll som helst. :) 
 
 
Vi tog in honom, borstade och sadlade. Sen red mamma honom. rätt länge faktiskt. Han är bara 5 år men går jättefint! Sen fick jag prova att rida honom. Heeerrre gud vad hög han var och vad snabbt han gick. Alltså han gick i sin normala takt men för mig kändes det supersnabbt.
 
Här kommer lite bilder från kvällen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra.o

Vad fin Ove är :) hur många hästar står det i erat stall nu?? :)

Svar: 4:a stycken! :D
Jennie och Emmie

2012-06-19 @ 23:19:16
Postat av: Stina

Owe heter One Way egentligen så stava gärna med w hihi :-P ser mycket snyggare ut :-D
Kram kram

Svar: Jaha :D Gud så fint namn! <3 kan jag inte få veta lite mer om honom? :) Var kommer han i från? När köpte du honom? mm... Han är ju en sådan underbar häst!
Kram: Jennie
Jennie och Emmie

2012-06-20 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0