Min familj!

min familj består utav mamma Petra, pappa Micke, storebror Robin, storasyster Ronja, storebror Elias, tvillingbror Edvin, lillebror Albin, lillebror Malte, lillasyster Molly & hunden Malva.
vi är alltså som ni kan räkna ut 10 + 1 stycken i min familj ""WOW""" alla syskon är helsyskon, och min mamma & pappa har varit gifta sen uuung ålder, vet inte riktigt exakt, men under 20 iaf.
kan säga att jag är jävligt stolt över att jag hamnade i denna familj. Vi älskar varandra otroligt mycket, och respekterar varandra oftast, hehe
 

vi har haft både motgångar & tårar, men aldrig att vi splittras.
många brukar fråga "är det inte jobbigt med så många syskon" "blir du aldrig trött på dem" osvosv, och kan svara ärligt att jag brukar kunna bli SKIT trött på dem, men vad blir inte syskon på varandra?
är lycklig över hur jag har hamnat, och vart jag är idag, för jag bor tillsammans, under samma tak med dem som jag älskar mest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0