Inför clearrounden

Hej!

Idag var jag nere och red Ludde och testa inför clearrounden i morgon. Det gick jättebra, värmde upp i skritt, trav och galopp. Ökningar och minskningar i alla gångarter.

Hoppade ett litet hinder på 50 cm som uppvärmning. Sen hoppade jag bana.

Först en bana på 50 cm, sen höjde vi till 65 cm efter det 75 cm och slutade på ungefär 85 cm! Kändes jättebra.

Efteråt fixade vi med alla saker. Lade fram de han ska ha på sig, transportskydd, täcke. Tvättade honom och putsade. Mycket att fixa med, men jag lär mig.

I morgon kör pappa transporten och RM  följer med för mamma ville gärna det.

Nu är jag pirrig men faktiskt så ska jag hoppa 20 cm lägre än jag gjorde idag så det borde ju gå bra :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra.o

Lycka till håller tummar och tår :)

2012-06-01 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0