höjden, spelar den roll?

tycker ni höjden på hindret spelar någon roll? 
är man en bättre ryttare bara för att man hoppar högre?
 
jag tycker att visst, hoppar man högre måste man ha kontroll, och balansen osv, men höjden för sig spelar ingen roll.
jag själv har MÅL för att klara vissa saker. Men inte för att tävla med andra. 
vill tävla för MIG själv, och inte mot andra.
 
jag kan lika gärna hoppa ett 50 cm kryss som 1 m hinder. 
jag är inte duktigare baara för att jag skulle hoppa 1 meter? 
 
aja, det är så vad jag tycker.
tycker inte att skulle jag säga " åh, jag har hoppat 80 cm, är asglad" att den/dem andra ba ska försöka vara bevisa att dem är "bättre" osv, för det är inte det som är poängen att" ahmen jag har också gjort det"
osv, ni kanske tävlar mot andra, men det gör INTE jag, jag klarar mina EGNA mål.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie<3

Håller fölständigt med gumman! <33

Svar: :D <33
Jennie och Emmie

2012-06-27 @ 21:08:42
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0