hej på er!

hej bästa läsare, statestiken har varit asbra nu på sistonde! tack ! :)

iaf, har kommit hem från västerås nu, var på IKEA med mamma,pappa & småsyskonen.
handlade lite köksprylar osv, hehe.

köpte milkshake på vägen hem, goott! :)

OCH VET NI, pappa sa för några dagar sen att jag skulle få en överaskning antadligen på söndagen (idag), och fick reda på idag att vi skulle åkt & kollat på strömsholm tävlingarna, hoppningen, om det inte varit så dåligt väder!!!
vet ni hur besviken jag blev på vädret eller!?

aja, som tröst fick jag reda på att det är voltige ikväll! :D
eller ahh, massa lekar typ, marie sa något om gymkhana osv, :D taggad till 1000 !


nu ska jag fixa något gott att äta, ha det bra underbara ni !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0