Dag 1 – Presentera mig själv

heter då Emmie Strandberg, född 1997, och för er som inte kan räkna ut det så är jag 14 år, men fyller 15 om ca 1 månad snart. bor i en by utanför sala, tillsammans med mina 7 syskon, 2 föräldrar & 1 hund. 
dock bor bara 6 barn hemma, och 1 utav dem 6 sover mycket hos sin pojkvän.
 
har ett stort intresse för hästar som ni kanske redan märkt? och har hållt på med hästar sen flera år tillbaka då min storebror red på ridskola osv, men jag red inte. jag började rida helt på ridskolan för ca 3 år sen, men slutade där sen för ca ett halv år sen? har ingen koll direkt. 
jag rider i ett stall någon km från mig, och där rider jag 2 söta ponnyer. dem kommer jag berätta om i ett annat inlägg!
 
 
min bästa kompis heter Jennie, och det är henne jag driver denna bloggen med. Jennie är en underbar vän, 3 år yngre än mig, men känt henne sen jag var 3, alltså 12 år snart, och är som min syster. älskar henne otroligt mycket, och tycker synd om er som aldrig träffat denna underbara tjej ♥
 
hoppas ni fick reda på lite om mig, pusshej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0