3/6-2012

Helloo sunshines!
nu är jag tillbaka, som ni kanske märker!
dem här dagarna har varit jätte mysiga, men kalla!
nog om det!
när jag kom hem stack jag nästan på en gång ner till stallet, och red Lukett!
red helt själv idag, RM & Janne var inne osv, men Lukett var jätte lugn så det gick bra, trots att hon vilat ca 3-4 dagar :)
övade massa skänkelvikningar och MYYYCKET galopp i båda varven både volt & fyrkatspåret.
Bröt av till halt och fattade galopp, gick super, liite seg bara :)
men sen blev det i skogen efter ca 30 minuter, btw, red i spöregn :( asdrygt, men ahahah, fortsatte ändååå! :)
blöta jag cyklade hem och städade bilen, nu har jag tjänat 200 kr! :D HIHIHIHIHIHI, ridbyxooooor! :)
aja, nu fick ni veta min dag, nu är jag TRÖTT efter 8 h bilresa, 3 h stall, 1 h städning, nu BB final!
GO HANNA J! :D





Kommentarer
Postat av: MJ

Sofie red henne i torsdags :)

2012-06-04 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0