1 ponny jag skulle välja i hela Sverige!

om jag fick välja 1 av dem stora bloggarnas hästar/ponnyer, så skulle jag faktiskt vilja rida Nellie Berntssons <---länk<--- ponny BELLMAN.

Han verkar vara en ponny med VILJAN att klara av allt, och att han ställer upp för ryttaren VARJE ridpass & VARJE tävling. Det jag gillar med Bellman, är att han är otroligt pigg och het, men verkar ändå vara 1 av världen snällaste ponnyer. ställer upp i allt, och skulle aldrig vilja slänga av någon eller stanna framför ett hinder med FLIT. 

tycker Nellie rider honom superbra, dock börjar hon ju bli lite lång synd nog, men dem ska hoppa ponny SM, och hoppas att allt går SUPER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0