i'm back!

hellooo!
 
nu är jag hemma igen! har vait 2 underbart mysig helg tillsammans med delar av familjen.
mysiga varma kvällar i förtältet med syskon & föräldrar med ships i handen till mysig kväll på stan med härliga folk & härlig musik & karuseller. badat har jag också gjort, och ätit mumsig mat! upplevt ett avsnitt "the walking dead" också, seriösttt.
 
idag åkte vi hem vid ca 20 över 1, så mamma & pappa skjussade mig direkt till sorf, YEY, har haft typ panik för att jag inte kunnat varit med och hjälpt till på SM, men nu hann jag dit och kolla på massa lag samt seniorlaget.
dem var SUPER duktiga!
slutade med att team Bella segrade! :D ♥
 
iaf, mamma & pappa kom & hämtade mig, och vi åkte & handlade.
väl hemma åt jag mat, sen stack jag & mamma ut och sprang, men var så jävla jobbigt pga luften, man fick ingen luft, seriöst. så himla kvavt! men gick bra iaf. nu sitter jag här, och ska snart slå på en film & skära lite melonbitar.. mums ♥
 
imorgon ska jag med mamma & småsyskonen till sommarskoj, ahha, skojsigt :)
 
 
the walking dead en sen sommarkväll i Norberg....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0