goddag!

hej på er, puuuuh vad trött jag är!!
 
varit med jennie på förmiddagen, sen skulle jag först med dem & bada, men sen var jag tvungen att städa & då hann jag inte :'( :'( 
städade hela köket, som var det STÖKIGASTE rummet... blev stekt i 2 h, var såå varmt. 
var också jävligt tjurig hela tiden, för jag ville verkligen med jennie ..
 
aja, nu sitter jag ialla fall i soffan med macka & mjölk, det har jag förtjänat. 
jag väntar på att jennie ska komma hem eller ringa mig, så ska vi till stallet, men bara det att om jag skulle med skulle vi ner till stallet på en gång direkt efter badet, så jag är lite rädd att dem åkt utan mig? :/
hoppas ialla fall inte det, och det tror jag inte dem skulle göra heller :)
 
aja, ska byta om så att jag är beredd iaf, idag blir det uteritt, jag på Ludde blir det. 
ska ta med kameran, så det blir bilder när vi gör iordning dem osv, men tar inte med kameran på uteritten, systemkamera och den är så klumig och mamma är rädd om den :)
 
aja, vi hörs senare, puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0