Ludde pudde <3<3

Hej!

Kom nyss hem från Ridningen. Jag red Ludde Pudde.. :D Hehe.. Han är väl för gullig :) <3 Skönt i allafall att vara tillbaka med ridningen och jag har verkligen saknat Lukett och Ludde. Efter som jag har varit borta så länge. :)

Idag på ridningen fick vi göra halter vid konor, som var uppställda på mittlinjen, mycket volter och ganska så mycket trav. Var så hårt i paddocken. Det var is under snön så hästarna kunde göra sig illa om de ansträngde sig för mycket.

Det var iallafall kul! :) Ludde var ganska så pigg, jag är iallafall nöjd! :)

Här kommer lite bilder från kvällensbilder :)


Jag och Emmie snackar lite grann :)


Hästen måste skötas


Emmie tycker lika dant.


Haha... :D


Lukettisen! :D<3<3


Mums med godis! :)


yee!


Älskling!<3



Lukettälsklingen <3


Jag och Ludde tränar halter och övergångar



Jag å Puddingen igen



Emmie och Lukett - volter







Nyfiken på konorna :)

Kramar från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0