Lite frågor och svar

Hej!

Den här kopierade jag av Emmie, så jag tänkte göra sammasak. tyvärr så har jag inte gjort den själv men den är nog super bra iallafall. :)


1. Ditt namn? Jennie
2. Ålder? 11 år
3. Vart bor du? Sätra
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa och min lillasyster.

5. Husdjur? en fågel
6. Färg på ditt hus? rött tegel
7. När är du född? 20 november
8. Klass? 5B
9. Vilket år tar/tog du studenten? öööö
10. Något jobb? nix

DAGENS
11. När gick du upp i morse? 06:00
12. När ska du sova? 21:00 eller 20:30 tröttis
13. Duschat idag? nej, men gjorde det igår
14. Kramat någon idag? ja, massor...
15. Pussat någon idag? nej... :P Heeeehehhe..
16. Vad har du ätit idag? frukost: gröt, Lunch: korv med potatis mos, ´mellanmål: pizza och så kvällsmat: fläsk med potatis och löksås.
17. Dagens klädsel? trosor, topp, one-piece, sockor
18. Dagens smink? inget som vanligt
19. Dagens sötnos? Elsa
20. Dagens roligaste? jag, alltid! haha

 

RANDOM
21. Har du många vänner? ja, det tycker jag
22. Hur många har du kysst? ingen aning
23. Vem kramade du senast? Julia!
24. Hur många har du haft sex med? Ingen och vill inte ha det heller, inte när jag är ett barn iallafall
25. Hur många har varit otrogen mot dig? noll
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Emmie
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Emmie - ja! så klart vi ska vara<3

BÄSTA
31. Film? vet inte
32. Låt? vet inte
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Sprite
35. Färg? mörk lila
37. Stad? Bankok :P
38.Land? Thailand
39. Ämne i skolan? Svenska
40. Människa? Alla i min familj

SENASTE
41. Personen du tänkte på? han
42. Personen du kysste? -
43. Gången du hade sex?  - ingen! !!!!
44. Gången du grät? vet inte
45. Gången du spydde? I thailand på en båt,  i en plast påse
46. Gången du var i Göteborg? Ja när jag var jätte liten
47. Gången du var i Stockholm? vet inte när men kanske 2011 (kusinerna bor där)
48. Gången du var full? Har aldrig druckit, varför skulle jag?
49. Gången du var hög? ?
ANTAL
70. Personer du älskar? familjen, släckten, mig själv ++
71. Personer du hatar? ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft? ingenaning
73. Hur länge har du stått på ett ben? ingenaning
74. Glassar du ätit på en dag? haha, 6 i thailand.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ?
76. Gånger du haft minnesluckor? ?
77. Gånger du varit kär? 10 kanske :D
78. Personer du saknar just nu? vet inte riktigt
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång då min kusin dog

VEM:
80. Vill du kyssa nu? han
81. Ska du träffa imorgon? klasskompisarna, familjen kanske Emmie
82. Sjöng du senast för? Julia
83. Hade du senast en msn-konversation med? Emmie
84. Spelade du tvspel med senast? Julia
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? han...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? han..
89. Vill du sova jämter inatt? min allraste bästaste vään
VAD:
90. Gör dig glad? mycket,
91. Gör dig ledsen? ?
92. Vill du helst göra nu? Se på tv kanske? haha
93. Önskar du att du slapp göra? vet inte riktigt,
94. Vill du ha nu? SOMMAR.
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Åka till arosfortet, ridkläder, resa...
96. Längtar du till? Till att få åka tillblka till Thailand
97. Tycker du om dina betyg? helt okej.
98. Ångrar du i ditt liv? nej. bara ibland när man gör dumma saker
99. Är det bästa som hänt dig? att jag har fått den bästa familjen i hela världen och de bästa kompisarna.
100. Hur mycket är klockan? 19: 27



Hej då!

Kramis


Kommentarer
Postat av: One Piece sparkdräkt

One Piece dräkten e nice. :D

2012-02-07 @ 18:44:35
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0