fail ramling!

HAHAHA!
vill ni veta vad jag gjorde idag! hahaha,
jo, vi hade en liten studsmatta vid bocken, för att kunna komma upp på bocken.
Och bocken stog en liten bit från väggen, inte så långt ifrån!
ahahhahaha, och så, gick jag och jennie och kollade hur mycket klockan var, och sen på vägen
tillbaka, så sprang jag, tog satts och hoppade, och tänkte hoppa upp så att jag låg på mage tvärs över, hah, och då får jag värsta trycket så jag flyger över istället! HAHAHHAA, vet ni hur roligt det var?!?
jag och jennie ASGARVADE skitmycket! haha
gud, skrattar när jag tänker på hur det kan ha sett ut! ahah, kan ni tänka er? :D
typiskt mig...

så här typ! ahahha



ni kan ju tänka er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0