torsdagens ridning!

tjo alla glada därute!
tänkte berätta lite om ridningen igår!
somsagt, jag är ju rädd för att rida Lukett, men red henne ialla fall.
Marie ledde mig, tills jag sa att hon börjat lugna ner sig. gjorde massa volter och lydnad. Halt, skritt volt, halt, skritt osv. Gick ganska bra. Men jag var så himla spänd hela tiden, och det gjorde att hon inte heller var som hon själv... började backa och hålla på.. men det var ju egentligen mitt fel. Men jag är ialla fall stolt att jag red, för tycker det är obehagligt. Travade liiite men inte mycket. Aja, man ska ta det sakta & säkert. Så jag tycker det ska bli kul att åka ner och rida, ist för att tycka att det ska bli skit läskigt osv.
Nu har ialla fall jag & Jennie bestämt hur vi ska rida dem, när osv. Så nu behöver vi inte bråka om det haaha!
ja, det är så attjag och jennie har så HÄR lätt att kunna bråka om vad som helst, haha!

ikväll blir det ialla fall ner till stallet och mocka, fodra och borsta osv. Då tänkte jag ta med kameran också! lite nya bilder skadar aldrig! haha, känner mig urkass att ta nya bilder,,
får bli en ovisad bild på mig och Prins!♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni gör det jättebra både du och Jennie.



Ni möter rädslan - rider Lukett fastän ni tycker det är läskigt. Då kommer ni att övervinna rädslan.



Starkt att ni berättar det här också! Alla har blir rädda någon gång och har kommit över det (till och med Malin Bayard och Rolf-Göran Bengtsson även om man inte kan tro det...)

2012-02-10 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0