Tjenamors!

Hej!
Nu sitter jag med Emmie i sängen och har as kul! Vi vill skratta men vi vet inte åt vad? Har ni några förslag? om ni är vakna allså " :D Haha...
Men om ni kommer på några saker man kan skratta åt så säg till! För vi vill as garva! :D Hahah.
Emmie sitter och spelar ett matspel! :D Haha... Vi älskar ju att laga mat :D Vi kanske ska starta en mat blogg också :D Jag tror jag också ska spela något spel :D
Jag och Emmie ska starta en resturang när vi blir stora :) Vi ska laga den bästa maten ivärlden och alla i min och Emmies familj ska få äta vad de vill gratis! :D Haha.. :D
Vad ska man göra i morgon då? Jo, jag ska på voltige. As kul! :D Längtar :D Sen ska man väl spela wii, vara ute i det kalla vädret ? Kanske något liknande :)
Idag har jag och Emmie haft as kul! Men först kunde vi inte komma på vem vi skulle sova hos, så till sist sa jag att vi kunde sova hos Emmie :D så snäll som jag är... :D Nej jag bara skoja! Jag tycker det är kul att sova över hos Emmie, och jag hoppas att hon tycker det är kul att sova över hos mig :D
Jaja.. NU ska jag spela spel!
Vill även säga Grattis till Sofie som kom fel fri båda rundorna! Grattisgrattis! Hipp hipp hura! Hoppas det var kul! Men var det inte lite kallt? :D Hehe..
Haha...
Fjortis Emmie! :D
Fjortis Jennie!! :D
Normala Emmie
Normala Jennie!

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack så mycket! :D och jo, det var jättekallt haha

2012-02-05 @ 10:49:51
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0