ridpasset igår!

ridningen igår gick faktiskt jätte bra!
var mycket mer avslappnad igår, och det gjorde att Lukett också blev lugn och avslappnad.
dock så gick Marie breve, men bara bra det tycker jag, för jag vill ta ett steg i taget lixom, för att känna mig "trygg" igen. Men börjar redan känna att det går bättre & bättre!
Marie släppte på slutet, och då vart jag spänd & Lukett började dra sig utåt, och då var jag ännu spändare osv, hon gick typ ut osv, då tog Marie tag i lukett för jag "kunde" typ inte.
Sen red jag slalom genom konor, och då gick det SUPER. hon försökte gå ut en gång till, men då vann jag över henne!
var ialla fall super nöjd med passet igår! ♥
Onsdag blir det Lukett igen, sedan torsdag Ludde 3 gånger framöver! :))))
fick bli en söt bild på lillayster & mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0