I morgon!!!!!!!

hej!

I morgon ska jag och Emmie in till SORF för att träna på mitt och Emmies program som vi ska göra på show uppvisningen. Ska bli jätte roligt vi ska få vara där helt själva !!! xD 

Det kommer bli super kul!! :D

Vi ska träna as hårt, hoppas vi får till det här, hoppas det kommer bli bra.... Det kommer bli bra!
Tänk om vi skulle vinna då skulle jag bli hur glad som helst, jag skulle hoppa och vilja skrika. Vi kanske kommer sist men det spelar ingen roll för jag och Emmie ska ha as kul! :D  Vi måste komma på en bugning som vi ska göra, det finns mycket att göra och att träna på! :D

jaja.. Nu ska jag äta, imorgon ska ju jag laga mat. Undrar hur det kommer att smaka? Det kommer jag att skriva om då! :D


Dagens skräddare, den kanske inte ser så bra ut, men den får duga !

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0