hazha, love u!

halluu!
skolan idag har varit helt okej, men har varit en riktig böldag!
har gråtit & gråtit asmycket! ahah
en i min klass ska flytta, hah, till västerås, men känns fan som om hon ska flytta tusen mil bort!
hon skrev ett tal och läste upp det på sista timmen tillsammans, och snacka om att man böla!
alla tjejer böla ju,! kramade om henne sen, och hon viskade världens finaste saker i örat, medan vi både grät, seriöst, älskar henne sjukt mycket! ♥
mitt i ljushallen stog typ jag, hazha och alva och kramade om varandra, samtidigt som vi storböla och alla stirra, men så jäkla skönt att man inte brydde sig ens. kommer ialla fall sakna henne, min stjärna ♥

blev inge stall idag, halt i padocken och sen orkade vi inte riktigt.. haha.
blir imorgon antadligen! :)
aja, ska avrunda nu, pusshej!
världens bästa klass, nu fattas en pusselbit <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Kikade precis in hit och ville lämna några spår efter mig och min häst & foto blogg! Kika gärna in när du har lite tid över! Du kommer inte ångra dig!

2012-02-24 @ 22:00:58
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0