goodmorning!

lördag today, så himla skönt!
detta är ett tidsinställt inlägg, och därför vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
idag, vet jag inte vad jag ska göra, men ska antadligen vara med min bästa vän, som driver denna blogg tillsammans med mig.. tror ni vet vilken jag menar ;)
sofie hoppar ju Ludde idag, första start 13.00, och vill jätte gärna åka och kolla, men synd att man inte har körkort då :(( men får ge dem ett lycka till ialla fall. Men ska fråga mamma eller någon om någon har lust att skjussa in mig, och ev. Jennie om hon vill :) Dem ska ialla fall hoppa 80 & 90. Kommer säkert gå super, får ialla fall hoppas på det! ♥
gud så liten, haha !

Kommentarer
Postat av: sofie

Felfri i båda rundorna var vi :D

2012-02-04 @ 17:05:23
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0