du är saknad, fina ponny♥

du var så fin.
du var en ponny som ville ha uppmärksamhet, som ville ha mat, och som fick alla att skratta.
du var envis, du var stark, men jä***gt snäll!
alla red dig typ, tills du tröttnade på ridskolan.
Du började sparka mot dem som var inne hos dig, och du började trycka in folk mot väggen osv.
men det var inte bara du som var elak.. människorna var också elaka.
var bestämda så fort dem kom in till dig, drog hårt i grimman för att du inte skulle rymma, piskade dig HÅRT för att du skulle lyssna, och var allmänt elaka. OCH inte konstigt att du tröttnade.. tyckte så himla synd om dig!
jag red dig första gången, och det räckte för att du skulle hamna 2:A plats på min favvo lista!
nästan så du delade 1:a plats!
tävlade dig 2 gånger, och båda gick så jäkla bra! fick 1 rosett VARJE gång!
du var den första jag tävlade 60 med, och kommer ihåg hur bråkig du var inne på framhoppningen.. bockade och VÄGRADE gå.. jag var asnervös och ARG, men inte slog jag dig osv för det?!?
väl inne på banan FLÖG du, VI flög över hindrerna♥
Du var något speciellt för mig, och är fortfarande! saknar dig Olympus Bobby♥

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer
Postat av: Emilia

vilken gullig :)

2012-02-15 @ 19:27:29
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0