Fattar noll?!

Hej!
När jag var i Stockholm i Lördags när jag var inne på HM så hörde jag en Mamma säga:
- Har du inget smink på dig idag?! säger mamman
- Nej, jag orkade inte, säger barnet
- Men du måste ju ha rouge på dig och maskara!!
- Men jag vill inte det...

Tycker ni att det är rätt? mamman var ju dum som sa så där tycker jag i allafall. Jag tycker man inte alls måste ha smink på sig. jag har aldrig smink på mig förutom när jag ska på disco eller fest. Jag tycker verkligen inte att man behöver ha på sig det om man inte vill och inte måste. Man duger väl som man är!

Knäpp mamma, duger inte dottern som hon är?


Kommentarer
Postat av: MJ

otroligt korkad mamma :(

2012-04-02 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0