dagen idag, 2012-04-24

hej och förlåt för dålig updatering, men glömde min dator igår hos Nora, heheheh (:
idag har jag varit i skolan, tråkat, :/
sen följde Angelica med mig hem med bussen, var riktigt roligt! vi gick ner till stallet, och tog med Malva (hunden) då!
och där kan man säga var full rulle!! Sofie red Ludde, Lisa höll på med Cilla, och dem hade dessutom tagit sina första galopper idag! hade gått super!! inge bockningar eller någonting, så gick RIKTIGT bra! :D
Sen kommer jag, och hämtar Lukett och fixar henne, så då var ALLA hästarna där SAMTIDIGT, hahaha, kändes lite roligt faktiskt, haha :)
Sen var det meningen att Sofie skulle ha lite "lektion" för mig på Lukett, men hon skulle precis hem, så gick tyvärr inte, men jag red ändå!
och hon var jätte fin idag, fast nästan lite seeg /:
galopperna var super fina, och galoperade flera varv på fyrkantspåret :)
lugn och fin var hon, men hon blev extra pigg & glad när hon såg rådjuren precis utanför padocken där vi red! haha :D
gick hem , åt, åkte in till stan, lämnade Angelica, stack till Nora och hämtade min dator, stack hem, städa mitt rum, och nu sitter jag här! haha, ska snart göra några träningsövningar med mamma, sen in i duschen, sen BB avsnittet som jag missade igår :)

imorgon blir det stallet igen, då blir det markarbete på PUDDINGEN! ♥


fina du <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0