2 hästar ridna

Hej!

Idag var jag i stallet och red både Ludde och Lukett. Kallt och blåsigt men det gick jättebra. Emmie kunde inte rida så jag red lektion på båda.

Ludde var jättepigg och faktiskt jobbade riktigt bra. Jag är supernöjd. Han är svårare att få att gå i form än Lukett MEN med mycket volter och tips från mamma så sökte han sig nedåt och trampade under sig riktigt bra. Tog långa galopper för att träna konditionen. :). Red ganska länge.

Lukett var lagom pigg, gick jättefint och galoppen var suuuuperfin. Idag var min sits mycket bättre. Vi jobbade mycket med sitsen och att sitta djupt i sadeln.

En rolig ridkväll och roliga ridlektioner. Är nöjd.



Bilderna är tagna med mobil - så blev inge bra :(



Full galopp :)



Gammal bild.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0