Outfit? vad tycker ni om det?

vad tycker ni ?

bryr ni er om hur era hästar ser ut?

alltså, nu mernar inte jag hur just HÄSTARNA ser ut, utan jag mernar mer... vilka täcken dem ska ha, om dem är snygga, eller om dem måste ha en viss JÄTTE SNYGG outfit när ni rider hemma bara,?

är ni noga med det?

jag ska säga så här.. att jag bryr mig inte ett skit om hur jag ser ut eller hur hästen ser ut när jag rider hemma i padocken eller ut.. orkar lixom inte bry mig. Och lika med, att om hästens täcken ska vara perfekt snygga eller såå... utan, bara allt är bra, bekvämt och hästen verkar trivas i det, resten struntar jag i rent ut sagt.

Sen om man ska ut och tävla, eller rida i ridhus eller hoppträna, kan jag vara mer nogare med.
Då vill man se bra ut lixom, men hemma? nej, orkar inte. Och nu menar jag somsagt inte hur fin eller noga hästen är just i sitt, utan outfiten om man säger så! OCH det är helt skillnad om man ska ut och rida just för att fota eller så, dååå kan man klä sig och matcha, men annars..

nå, hur tänker ni? kommentera :)


kolla, ser vi ut att matcha i outfiten? nej,.. har vanliga strumpor,, stor tröja och gamla ridkängor..
såå, bjuder, och njuter :)


Kommentarer
Postat av: Stinaaa

ibland kan jag få för mig att matcha, men inte alls ofta. bryr mig inte om sånt, däremot gillar jag märken rätt mycket, men jaja :) jag ser inte ner på folk som har billigare utrustning, dom kan vara lika duktiga och älska sin häst exakt lika mycket ändåååååå :)

2011-10-26 @ 16:15:34
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0