denna möjligheten!

väntar på bussen nu :)

idag blir det stallet igen! lektion!

jag rider Lukett då, och RM sa att det var dax att galoppera på Lukett, sen beror det på vad Marie säger men..
skulle vara kul :)

jennie rider Ludde då, hoppas det går bra för dem också! :) det kommer det :D
alltså, ni fattar inte hur glad jag är! att få ha den här möjligheten är MYCKET för mig!

vara med sin bästa vän i ett eget stall, ha 2 ponnysar, och få lektioner gratis, det är STORT! faktiskt, för nu om inte länge alls slutar jag på sorf.
men ska bli skönt ändå :)
men att träffa ponnysarna varje dag, få komma närmare och närmare sin bästa vän, betyder mycket! känns underbart! ♥

aah, vi hörs !


sötisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0