ridpasset idag!

hejsan!

kom hem från stallet för ett tag sen!

vi red ut, och vi gick till den skogen vi ALLTID går till när vi rider ut..
och när vi gått några meter, så skriker jag att det står en älg där!

och jennie ba; ja, jag vet, jag såg den också, men jag sa ingenting !
haha, shysst liksom :p haha
dessutom var det en älgmamma och bebis också, mycket kul!

men iallafall, så fick jag panik och började nästan gråta.
marie viftade med armarna och skrek osv, men dom ba står och tror inte att dem syns, ahhaha!
sen så vände vi iallafall.. gick in i grannskogen, och gick en JÄTTE kort runda där, sen gick vi ut på åkern till en annan skog. Sen kom vi till en stig, där travade jag och jennie lite grann fram och tillbaka, och hästarna var PIGGA! hahahahha, fasst vi satt och garva som små nissar xD

iallfall, gick in i ännu en annan skog, gick på en stig ganska långt, och vände sen, sen travade vi lite till på samma stig, sen hemmåt. Mötte också 2 rådjur, som alltid står ute på åkern.

Sen fixade vi dem, släppte ut dem i hagen, och gav dem lunchhö.

sen cyklade vi hem och jag åt och duchade, nu sitter jag här hemma hos jennie och bloggar för er! kul va? :D

kommer väl några inlägg och så, håll utkik :)

pussar&kramar!


det fick bli en voltige bild :) okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0