Spökövernattningen!

ja, spökövernattningen var awssum!
såå kul!

började med några lekar, lärde oss alla namn osv.
sen typ.. åt vi, och haha, GUD VAD KUL VI HADE!

sen hade vi nån sakletartävling, och vi vann! yeah! haha, nejmen, aha

sen var det spökrundan,, och jag VÄGRADE gå, usch, det värsta som finns, vad är meningen egentligen? man blir skrämd, skriker och kissar ner sig, såå.. men som tur var så gick inte märta heller :p
så då var hon och jag litegrann, kul att lära kkänna henne bättre :)

seen så typ, sprang asmånga ner i ridhuset när det var kolsvart där, och så var det nåt som lös i speglarna och man såg skuggor gå..blä..läskigt.

sen gick vi ner dit, och berättade spökhistorier, och då ser man en person gå längst bort som värsta liemannen, ahhahahaha! seriöst, jag satt och SKAKA, fråga jennie.. :p

haha, sen gick vi upp och sen hade jag, märta och frida, malin och jennie JÄTTE KUL!
ahha, och frida! Rasmus skickade tillbaka! vet du vvad!! 
 -okey? vet inte om du menar allvar, men du är sött.. 

GAHAHAHHA! 

sen somnade typ frida och malin vid ... 4 kanske?
jag, märta och jennie somnade halv 5 typ.. vaknade gjorde jag vid 7, somnade om och vaknade 8 igen :)

så det var en väldigt lyckad kväll, natt och morgon! 

var trevligt och måste bara dit nästa år igen!

kram!


vi fick besök...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0